23 Ocak 2017 Pazartesi

Pazarlama Zirvesi 2016 Sunumum

Bu yıl Pazarlama Zirvesi'nde katlı değerler teması vardı. Ben de bir sunum yapma şansı yakaladım. Madem katlı değerleri konuşuluyor, ilk katlardan itibaren bugüne kadarını anlatayım dedim. 40 dakikaya, yaklaşık 60%'ını sığdırdım. :)

Biliyorsunuz artık etkinliklerde salonları doldurmak büyük bir sorun. Açıkçası salonun dolacağına hiç olasılık vermemiştim. Ama salon doldu. :)

Gelen herkese, sonradan haberdar olup "hay aksi" diyenlere teşekkürler. Ve tabii sunumu soranlar için, Pazarlama İletişimi Teorileri sunumu linkini ekliyorum. Ayrıca kaynaklarımı soranlar da oldu. Pazarlama İletişimi Teorileri için kitap ve film kaynakları linkini de ekleyeyim.

İnsan Kaynakları Zirvesi 2017'de de bir sunum yapacağım. Hiç anlamadığım bir konu. Ama şundan eminim ki, iyi bir İK iyi bir pazarlama kanalıdır. Ben de bu sebeple Pazarlama Perspektifinden Bir Pazarlama Kanalı olarak İnsan Kaynakları'nı anlatacağım.

Hiç yorum yok: